Soft Skills. Гнучкі навички та особисті якості
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Усі, для кого важливий саморозвиток.
Ціль заходу
- Прокачати в рази особисту ефективність
- Розвинути лідерські якості
- Навчитися вибудовувати ефективні комунікації та стосунки
- Домагатися власних цілей
- Навчитися формувати команду з колективу
- Знати, як підібрати ключ до будь-якого
- Забути про стрес, скандали, суперечки та конфлікти
- Стати душею компанії
Програма
Модуль «Емоційний інтелект».
- Емоції: фізична природа та призначення емоцій у людини. Базові емоції та почуття.
Практична частина: аналіз власного прояву емоцій. Формування списку почуттів.
- Стресостійкість: види вигоряння. Дистрес та еустрес. Реакція тіла на стрес. Практичні засоби підтримки високого рівня життєстійкості та робочої ефективності. Що робити при затяжному стресі, депресії, вигорянні.
Практична частина: самотестування на ступінь «застресованості». Мінісеанс дихальної практики.
- Емпатія: мімічні прояви емоцій. Як розпізнати емоції співрозмовника по обличчю.
Практична частина: відпрацювання зчитування настрою по дрібних рухах м'язів обличчя.
- Управління конфліктами: стратегії поведінки у конфліктної ситуації. Методи недопущення конфліктів. Конфлікти всередині колективу – причини виникнення та стадії розвитку. Техніки гасіння конфліктів.
Практична частина: застосування алгоритму переведення конфлікту в конструктив у різних ситуаціях.
Модуль «Особиста ефективність».
- Цілепокладання: поняття та визначення цілей. Довгострокові, середньострокові та короткострокові цілі в житті та роботі. OKR, та SMART.
Практична частина: складання життєвих / робочих цілей.
- Прийняття рішень: використання декартової системи для прийняття рішень. Шкалювання. SWOT-аналіз у житті та роботі.
Практична частина: прийняття рішень на основі декартової системи. Аналіз ризиків та можливостей.
- Тайм-менеджмент: цілі планування. Визначення пріоритетів. Принцип Парето. Матриця Ейзенхауера. Діаграма Ганта. Методи раціонального використання робочого дня. Прокрастинація та хронофаги.
Практична частина: планування кожним учасником наступного тижня за принципами тайм менеджменту. Кейс «день керівника».
Модуль «Коммунікації та перемовини»
- Налагодження контакту: як привернути до себе незнайому
людину за три хвилини. Швидкі способи викликати симпатію,
здобути довіру, підняти настрій співрозмовнику.
Практична частина: розташуй до себе співрозмовника.
- Типи та роль питань у спілукуванні: роль питань у
переговорах. Види питань та їх місце у спілкуванні з клієнтом на всіх етапах, питання як спосіб управління бесідою. Правила та помилки при поставленні питань. СПІН - ланцюжки питань для актуалізації прихованих потреб
Практична частина: прописання ланцюжка питань для кожного етапу переговорів.
- Виявлення потреб: типи та роль потреб, пріоритети у
потребах, виявлення побоювань.
Практична частина: створення списку основних потреб клієнта – мозковий штурм. Практичне завдання «вияви потребу».
- Пропозиція: інструмент «Ціна та Цінність». Правила побудови результативної пропозиції з потреб клієнта. Інструмент «Властивості-Переваги-Вигоди». Оперування конкурентними перевагами.
Практична частина: гра «Ціна та цінність». Завдання «складання та озвучення презентації за методом СПВ, ґрунтуючись на потребах співрозмовника».
- Робота з запереченнями: причини та прояви заперечень.
Типові заперечення завідувачки. Справжні та хибні заперечення. Алгоритм роботи із запереченнями, поширені помилки. Відпрацювання технік подолання заперечень. Робота з реакціями (сумнів, непорозуміння, незацікавленість).
Практична частина: складання списку заперечень, що найчастіше зустрічаються, і підбір відповідей. Робота у групах - відпрацювання заперечень із використанням різних технік
- Укладання угоди: як і що необхідно домовитися. Сигнали про готовність до вирішення. Правила та техніки пропозиції.
Підведення до угоди та фіксація домовленостей
Практична частина: повний цикл перемовин.
Модуль "Лідерство"
- Лідерськи якості: чим вирізняється справжній лідер від номінального начальника. Харизму як спосіб впливу. Як здобути авторитет підлеглих.
Практична частина: аналіз себе на наявність лідерських якостей. Складання домашнього завдання у розвиток недостатніх властивостей.
- Ситуаційне лідерство: як визначити, хто є хтось у команді? Що таке ситуаційне лідерство? Як підібрати стиль управління під співробітника та завдання.
Практична частина: аналіз співробітників за матрицею «Мотивація-Кваліфікація». Визначення підходу до кожного працівника.
- Розвиток співробітників: види навчання. Принципи навчання дорослих. Структурний підхід розвитку співорбітників. Методи навчання робочому місці.
Практична частина: підбір методів та складання плану розвитку для співробітників.
- Коучинг як метод управління: основні засади та поняття в коучингу. Зручності коучінга в порівнянні зі стандартними моделями. Модель GROW.
Практична частина: застосування коучингового походу в життєвих та робочих ситуаціях.
- Колективні мотиватори: діагностика мікроклімату. Управління факторами, що забезпечують залучення співробітників до процесу. Роль та види заходів, що формують патріотизм, цілеспрямованість та згуртування. Проактивний та реактивний підходи. Стратегія розвитку як мотиватор.
Практична частина: складання плану командотворчих заходів, що формують мікроклімат у колективі.
- Управління конфліктами: стратегії поведінки у конфліктної ситуації. методи недопущення конфліктів. Конфлікти всередині колективу – причини виникнення та стадії розвитку. Техніки гасіння конфліктів.
Практична частина: застосування алгоритму переведення конфлікту в конструктив у різних ситуаціях.
Модуль «Управління командою»
- Постановка завдань підлеглим: основні правила та помилки. Способи постановки завдання залежно від рівня зрілості співробітника. Покроковий спосіб постановки задачи.
Практична частина: постановка завдання співробітника.
- Регламентування: роль регламентів. Що слід регламентувати. Основні правила та методи створення регламентів.
Практична частина: залишення списку активностей, які потребують регламентування. План створення та застосування відсутніх регламентів.
- Делегування повноважень: які завдання вирішує делегування. Що можна, а що не можна делегувати. Кому що та як? Основні бар'єри та помилки. Покроковий метод делегування.
Практична частина: визначення завдань у своєму графіку, які можна і потрібно делегувати. Підбір виконавців поз задачі.
- Роль та види контролю: навіщо потрібен контроль. Як використовувати для зростання результатів. Види контролю – попередній, проміжний, підсумковий. Принципи проміжного контролю.
Практична частина: визначення способів контролю у своїй практиці. Складання плану розробки та інтеграції методів.
- Проведення мітингів, зборів, планерок: види та роль нарад. Підготовка до наради. Правила групового виступу. Структура планеркі. Основні правила та помилки.
Практична частина: проведення планерки.
Модуль "Управління людськими ресурсами"
- Рекрутинг: створення профілю кандидата – професійні навички, хард та софт скіллз, особисті якості.
Практична частина: складання реального профілю кандидата на реальну посаду.
- Відбір та найм: аналіз резюме. Види співбесіди. «Продаж» компанії та посади кандидату.
Практична частина: аналіз реальних резюме кандідатів. Проведення співбесіди.
- Введення на посаду: як систематизувати адаптацію нового співробітника. Основні принципи та алгоритм.
Практична частина: аналіз справжніх резюме.
- Кадровий резерв: як забути про текучку та пошук кадрів. Керований розвиток співробітників
Практична частина: Упорядкування кадрового резерву. План дій щодо впровадження та наповнення.
- Звільнення: як слід розлучатися. Методи та алгорітм.
Практична частина: звільнення співробітника в заданих обставинах.
Додаткова інформація
- Стартуємо, як тільки наберемо 5-10 людей.
- Вартість навчання для учасника 800грн за чотиригодинний модуль. Весь курс 9 модулів. 7200грн. Можна відвідувати та оплачувати помодульно. При передоплаті за весь курс знижка 20% – 5760грн.
- Групам від трьох осіб знижка 10% кожному.
- Дати, час та наповнення курсу можемо обговорювати із групою.
- Можливе індивідуальне навчання. Вартість індивідуального навчання обговорюється. Можна вибрати теми та скласти курс для себе.
- Багато практик. Практика заснована на реальних кейсах. Домашні завдання після кожного модуля.
Інші тренінги у категоріях:IT, програмування, розробкаВідносини, комунікаціяУправління персоналом, адаптація та розвиток
Дивіться також усі тренінги в Харкові, ЗВО/ВНЗ в Харкові, коледжі в Харкові, курси в Харкові, репетиторів в Харкові, роботу в Харкові.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.