Модуль 1. Організація роботи Call / Contact center Структура та механізми роботи Call / Contact center Завдання Call / Contact center Види структур Call / Contact center Схема розподілу функцій усеред…
Модуль: Управління ефективністю діяльності Програма: «Попроцесний метод обліку витрат та попроцесне управління»: АВС та АВМ; DPP пряма прибутковість продукту; CPA аналіз прибутковості клієнтів; Аналіз…
Тренінг дає можливість відкрити головні для себе ресурси, які допоможуть в успішній роботі Заняття побудовано так, що ми будемо розглядати всі важливі етапи в даній професії і учасники будуть брати в…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…