Управління кол-центром Функціональні завдання діяльності кол \ контакт центру Основи формування та організація роботи груп телеоператорів Основи побудови структури підрозділів у ТМ Форми оцінки якості…
Ощадливе виробництво — як гарантія зростання ефективності виробництва. Загострення конкуренції вимагає від компаній-виробників удосконалення бізнес-процесів, підвищення якості вироблених товарів за ни…
Модуль: Управління ефективністю діяльності Програма: «Попроцесний метод обліку витрат та попроцесне управління»: АВС та АВМ; DPP пряма прибутковість продукту; CPA аналіз прибутковості клієнтів; Аналіз…
Програма online тренінгу Тільки про головне! Концентрована практика, до 80% опрацювання реальних ситуацій! Ми завжди готові адаптувати програму до Ваших потреб з урахуванням стратегічних цілей розвитк…