Управління обслуговуванням клієнтів Управління обслуговування клієнтів, що це таке? Процес обслуговування клієнтів Спілкуватися, розуміти та передбачати, справлятися з потребами клієнтів Як оцінити за…
Принципи успішної комунікації з клієнтами. Основні комунікативні технології при розробці стратегій роботи з клієнтами. Метапрограми, як ефективний інструмент для успішної роботи з клієнтом. Основи ств…
Основні напрямки тренінгів з продажу: Керування продажами Холодні продажі Продажі без заперечень Консультаційні продажі в торговому залі Продавець на мільйон Робота із запереченнями та аргументація За…
Програма Специфіка телефонних продажів та холодних дзвінків Відмінність очних та телефонних продажів, плюси та мінуси, які слід врахувати. Природний опір вторгненню в особистий простір потенційного по…
1. Що таке проект? Особливості управління проектами Відмінність проекту з інших форм організації діяльності Типи проектів. Життєвий цикл проекту. Критичні чинники успіху проекту: час, якість, вартість…