Модуль 1. Функціональне тренерство Місце функціонального навчання у сучасній компанії Системний підхід до організації процесу навчання у компанії. Замовники навчання у компанії. Місце функціонального…
Питання, які обговорюються на семінарі - практикумі. Інструменти керування 26 основних інструментів для керування продажами. Планування продаж Взаємозв'язок стратегії компанії із плануванням результат…
Формат навчання (online): Підготовка (індивідуально) — 1 тиждень мінікурс в чат-боті — 3 відеоуроки з теоріі зі структурованою інформацією, 2 тести і 2 тренажери - загальний час на підготовку 3-3,5 го…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
Основи безпеки харчової продукції Основні поняття харчової безпеки та загальні принципи харчового законодавства Правові основи технічного регулювання, нагляду та контролю у ресторанному бізнесі Огляд…
Програма online тренінгу Тільки про головне! Концентрована практика, до 80% опрацювання реальних ситуацій! Ми завжди готові адаптувати програму до Ваших потреб з урахуванням стратегічних цілей розвитк…
Модуль 1 — планування Роль керівника у компанії. Вплив на результат: Перехід від ролі фахівця на роль керівника. Розуміння керівником себе як частини системи. Управлінський цикл як послідовність ключо…
01 березня 2024, 19:30 — 21:30 Заняття 1. Робота КАМ-а з мережами аптек і проектний підхід Що повинен знати та вміти професійний КАМ по роботі з мережами аптек. Пастки в роботі КАМ-а. Чому ідеальний К…
Ефективне дистанційне керування Вплив зовнішніх факторів на результативність дистанційного керування. Вплив внутрішніх факторів та взаємодії підрозділів на процес дистанційного управління. Особистий в…
Тренінг дає можливість відкрити головні для себе ресурси, які допоможуть в успішній роботі Заняття побудовано так, що ми будемо розглядати всі важливі етапи в даній професії і учасники будуть брати в…
Програма тренінгу "Ефективні продажі"у м.Львові Дати - 23 березня та 30 березня - 2 дні інтенсиву Програма навчання: 1 день - 23 березня - з 11.00 -18.00 год Модуль № 1. Телефонні продажі. Типи Клієнт…