Корпоративні тренінги
Smart Fitness Academy, навчання фітнес-тренерів і менеджерів
тренінг

Організація ефективних продажів та навички комунікацій з клієнтами фітнес клубу





Цільова аудиторія

  • керуючі фітнес клубів,
  • співробітники відділу продажів,
  • керівники департаментів продажу,
  • співробітники рецепції,
  • тренери, а також інші працівники, які працюють з клієнтом, ведуть ділові переговори та продаж товарів та послуг.

Ціль заходу

  • дати учасникам тренінгу ефективну модель ведення професійних переговорів з клієнтом, що легко застосовується на практиці, для продажу клубних карт та послуг фітнес клубу.
  • навчити  навичкам поведінки, спілкування з клієнтом для ефективних продажів;
  • ознайомити учасників із  психологічними принципами проведення  переговорів,  і продажів;
  • дати  алгоритм та інструменти для проведення презентацій фітнес клубу.

Програма

Навчання співробітників відділу продажів, керівників відділу продажів, менеджерів із продажу, персональних тренерів, адміністраторів рецепції. Після закінчення семінару ви отримаєте необхідні знання щодо підвищення продажів у фітнес клубі, освоїте нові техніки продажу клубних карт та фітнес послуг.

Сьогодні фінансовий успіх фітнес клубів та невеликих студій багато в чому залежить від майстерності менеджерів фітнес клубу та продавців. Серед зростаючої кількості конкурентів та зростаючих вимог для успішних фітнес клубів/студій важливо вміти розуміти потреби клієнтів та покращувати якість обслуговування. Вже мало лише відкрити клуб/студію з добротним ремонтом і наповнити його новим обладнанням або запропонувати нові програми тренувань – потрібно вміти правильно подати, щоб клієнт зацікавився, а не дратувався, і купив.

Викладач – бізнес-тренер: Світлана Бірючинська

Цілі програми:

  • дати учасникам тренінгу ефективну модель ведення професійних переговорів з клієнтом, що легко застосовується на практиці, для продажу клубних карт та послуг фітнес клубу/студії. Використання цієї моделі може швидко забезпечити покращення результатів роботи з клієнтом та підвищити продажі;
  • навчити необхідним навичкам ефективної поведінки та спілкування з клієнтом для ефективних продажів;
  • ознайомити учасників із основними психологічними принципами проведення ефективних переговорів, роботи з клієнтом та продажу;
  • дати учасникам алгоритм та інструменти для проведення ефективних презентацій фітнес клубу/студії.

На завершення програми учасники зможуть:

  • ефективно приймати дзвінки та зустрічі з клієнтами;
  • будувати міцні та надійні відносини з новими та постійними клієнтами;
  • якісно проясняти потреби потенційного покупця;
  • визначати стратегії, згідно з якими клієнт здійснює покупки;
  • проводити ефективну презентацію фітнес клубу/студії чи послуги;
  • максимально ефективно працювати з запереченнями, сумнівами та переконаннями клієнта;
  • легко та результативно завершувати угоди;
  • ефективно проводити післяпродажне супроводження клієнта.

Додаткова інформація

Програма включає:

Теоретичний матеріал

Практичні завдання (кейси, відпрацювання навичок)

Методичний зошит

Після проходження семінару видається Сертифікат міжнародного зразка Smart Fitness Academy.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIПродажі, кол центр, робота з клієнтамиСпорт, здоров'я

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.