Корпоративні тренінги
Альянс-М, центр розвитку
онлайн-тренінг

Комунікація між керівниками структурних підрозділів у конфліктних ситуаціях




Цільова аудиторія

керівники структурних підрозділів компанії.

Ціль заходу

  1. Сформувати навички продуктивної комунікації між керівниками структурних підрозділів у конфліктних та у гострих робочих ситуаціях.
  2. На прикладі кейсів-прикладів донести до відома та до свідомості керівників наскільки неконструктивні реакції в управлінському спілкуванні впливають на робочий процес.
  3. Замотивувати учасників тренінгу на застосування нових підходів у спілкуванні під час конфлікту.
  4. Сфокусувати всіх учасників тренінгу на розуміння важливості спільної мети, дотримання стратегії win-win та якісної управлінської комунікації у будь-якій ситуацій.

Програма

Запит: покращити взаємодію між керівниками структурних підрозділів під час вирішення гострих робочих питань та в конфліктних ситуаціях.

Тема 1: Роль та відповідальність керівника у конфліктній ситуації:

  • Якість спілкування у гострих ситуаціях: спільна мета компанії, цілі та протиріччя структурних підрозділів та особистісні якості керівників
  • Типи конфліктів та конструктивний підхід у конфлікт-менеджменті
  • Готовність та здатність вирішувати питання «по-дорослому» та не допускати «дитячих» управлінських помилок

Практикум: бізнес-гра та тестування на 5 стилів поведінки у ситуації конфлікту. Аналіз сильних та слабких сторін.

Тема 2: Комунікація між керівниками структурних підрозділів у конфліктних ситуаціях:

  • Алгоритм конструктивної комунікації у конфліктній ситуації
  • Як перевести в конструктивний діалог
  • Основні помилки у спілкуванні під час конфлікту
  • Конкурентна позиція. Тиск
  • Партнерська позиція. Компроміс
  • Уникаюча позиція. Уникнення
  • Робота з тиском
  • Робота «з провокаціями»
  • Методика Г.Кенеді: осел, вівця, лис, сова

Практикум на основі актуальних кейсів компанії

Тема 3: Конфлікт-менеджмент:

  • Організаційні конфлікти
  • Протиріччя цілей структурних підрозділів та спілкування win-win
  • Причини конфлікту, мотиви конфлікту, суть конфлікту
  • «Холодні війни» в організації

Мозковий штурм

Тема 4: Емоційний стан керівника:

  • Конфлікти – причина втрати тонусу лідера
  • Вплив емоцій на якість комунікації
  • Наслідки непродуктивного реагування керівника у конфлікті
  • Етика спілкування та контроль емоцій
  • Контроль власних емоцій під час конфлікту

70% часу онлайн-тренінгу – Практикум, який моделюється на актуальних кейсах компанії

Додаткова інформація

Навчання проводиться онлайн через Zoom.

Тривалість навчання: 2 дні по 6 годин.

1 день = 6 годин = 3 зустрічі по 2 години (без паузи)

або 2 зустрічі по 3 години + 15 хвилин пауза в процесі навчання.

Після тренінгове обслуговування: домашнім завданням для учасників буде практика всіх інструментів та зміна своєї поведінки у разі виникнення конфліктних ситуацій з Клієнтами.

Через 3-4 тижні тренер проведе годинну Zoom зустріч як контроль за впровадженням інструментів у практику роботи та відповіді на запитання учасників.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIВідносини, комунікаціяУправління персоналом, адаптація та розвиток

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.