Блок 1: Организация обучения менеджеров Матрица разделения сотрудников на группы обучения Определение содержания обучения исходя из особенностей состава менеджеров Формирование пирамиды управленческих…
Зовнішні зміни. Менеджер-рятівник Зміни довкілля як норма життя Що робити менеджеру, коли криза вже настала? Діагностика фінансів, бізнес-процесів та персоналу Як розвинути лояльність працівників у ли…
Наполнение курса: Мы развиваем основные компетенции менеджера на корпоративных тренингах: Менеджмент для руководителей; Технологии принятия решений; Управление бизнес-процессами; Системный подход к уп…
Воронка продажів: спільно з учасниками складання послідовності дій від пошуку клієнта до укладання угоди і далі. Практична частина: мозковий штурм з метою створення стандарту компанії — цілісного алго…
Современные исследования показывают, что среди влияющих на эффективность компании факторов умелое управление человеческими ресурсами по своей весомости в три раза превосходит все остальные факторы вме…
День 1 Модуль №1: Розгляд сім'ї стандарту ISO/IEC 27000: Загальні питання з інформаційної безпеки, серія стандартів ISO/IEC 27000; Нова версія ISO/IEC 27001 версії 2022 року (аналіз основних змін); Ро…
В игре можно оценить: Способность игрока к развитию в сфере продаж. Способность увеличить объем продаж. Коммуникативные навыки. Умение четко и быстро ориентироваться в сложной ситуации. Способность пр…
День 1. Знакомство, разминка, вводная, правила Что такое продажи Какая структура продаж Возможные Объекты продаж Кто есть Субъекты продаж Как продавать без «впаривания» Этапы продаж и когда завершаетс…
Основні напрямки тренінгів з переговорів: voice-building: гіпнотичний голос формула al pacino: магнетичний погляд strate-г: переговори у схемах та алгоритмах ефективні переговори консультаційні продаж…
Програма Специфіка телефонних продажів та холодних дзвінків Відмінність очних та телефонних продажів, плюси та мінуси, які слід врахувати. Природний опір вторгненню в особистий простір потенційного по…
Процессный подход, что это? Философия процессного управления Принципы управления процессами. Цикл Деминга PDCA Эволюция и взаимосвязь подходов (Эдвард Деминг и Всеобщее управление качеством, Джуран и…
Програма готується разом із менеджером під індивідуальний запит компанії. Заняття проводяться онлайн: блокова подача матеріалів + сесії QA. Один із прикладів готової програми: Digital Marketing now Вв…
Принципи успішної комунікації з клієнтами. Основні комунікативні технології при розробці стратегій роботи з клієнтами. Метапрограми, як ефективний інструмент для успішної роботи з клієнтом. Основи ств…