Чинники, що впливають на стан дебіторської заборгованості у компанії Вивчення власних обмежуючих упереджень учасників щодо своєчасного збору дебіторської заборгованості. Чому в організації, у відділі…
Професія бізнес-тренер Основні компетенції бізнес-тренерів. Визначення сильних сторін та зон розвитку. Як працювати з бізнес-контекстом? Новачки та досвідчені учасники. Як працювати із змістом для різ…
Принципи успішної комунікації з клієнтами. Основні комунікативні технології при розробці стратегій роботи з клієнтами. Метапрограми, як ефективний інструмент для успішної роботи з клієнтом. Основи ств…
Ключові поняття управління проектами Що таке Проект? Учасники проектів. Їх ролі, повноваження та відповідальність Ключові компетенції керівника проектів Особливості управління проектами в залежності в…
Управління обслуговуванням клієнтів Управління обслуговування клієнтів, що це таке? Процес обслуговування клієнтів Спілкуватися, розуміти та передбачати, справлятися з потребами клієнтів Як оцінити за…
День 1 Модуль №1: Розгляд сім'ї стандарту ISO/IEC 27000: Загальні питання з інформаційної безпеки, серія стандартів ISO/IEC 27000; Нова версія ISO/IEC 27001 версії 2022 року (аналіз основних змін); Ро…
Програма тренінгу буде адаптована під Ваші потреби та вид діяльності компанії! Для досягнення максимальної ефективності та результативності навчання команди співпраця відбувається у декілька етапів: Е…