Першокласний сервіс Якісний сервіс та його складові. Модель "Я - Компанія - Продукт". Індивідуальне практичне завдання. Послуги та обслуговування - складові сервісу. Наслідки обслуговування низького р…
Основні напрямки тренінгів з переговорів: voice-building: гіпнотичний голос формула al pacino: магнетичний погляд strate-г: переговори у схемах та алгоритмах ефективні переговори консультаційні продаж…
Після проходження тренінгу ви навчитесь: розуміти базові принципи менеджменту застосовувати різні стилі управління персоналом, техніки ефективної комунікації спілкуватись ефективніше та збільшити впли…
Мотивуюче лідерство: Компетенції керівника орієнтованого на залучення та розвиток проактивності у персоналу. Самодіагностика та визначення особистих векторів розвитку Концептуальні основи мотивації: т…
День 1 Модуль №1: Розгляд сім'ї стандарту ISO/IEC 27000: Загальні питання з інформаційної безпеки, серія стандартів ISO/IEC 27000; Нова версія ISO/IEC 27001 версії 2022 року (аналіз основних змін); Ро…
Коли перед організацією стоять нові завдання, нові викллики, то, перш ніж кинутися в бій, варто точно знати - чи здатні ці працівники виконати поставлене завдання, чи потрібно їх посилити новими праці…
1. Сучасний погляд на мотивацію Теорія мотивації очима практика; Гроші у системі мотивації; Дискредитація інструментарію матеріальної мотивації у інформаційну епоху; Чому не все можна купити за гроші…