Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
семінар

Публічні закупівлі в системі Prozorro, новинки та аналітика. Моніторинг у закупівлях: що чекає на замовника. Розставляємо акценти: допороги та надпороги

Организатор:
Радник в сфері державних закупівель, журнал
Продолжительность: 5 часов
Документ об окончании: Сертифікат про навчання
Стоимость: 860 грн
860 грн. - м. Київ, 1090 грн. для інших міст
Дата и место проведения:
27.11.18, начало в 09:30
Киев

Целевая аудитория

Для Замовників та Учасників торгів, практикуючих юристів на підприємствах, керівників підприємств, та всіх хто, має відношення до державних та комерційних закупівель.

Цель мероприятия

Підвищення рівня знань в сфері публічних закупівель України.

Программа

Семінар-тренінг для замовників на тему: Публічні закупівлі в системі Prozorro, новинки та аналітика. Моніторинг у закупівлях: що чекає на замовника. Розставляємо акценти: “допороги” та “надпороги”. 

Програма семінару

09:15 – 9:30 Реєстрація учасників семінару

 Відкриття семінару. Вступне слово.

9:30 -10:30  Загальна частина та аналітичні інструменти Prozorro:

  • загальний огляд системи prozorro.gov.ua, рекомендації по реєстрації на майданчиках;
  • аналітичні інструменти в Prozorro: чим може скористатись замовник:
  • аналітичні модулі bi.prozorro.org та Clarity Project;
  • цікаві пошуки: сервіс визначення предмета закупівлі від КШЕ, пошук в ДК на сайті журналу, аналітично-пошукова система 007;
  • конструктор специфікацій. Як сконструювати технічне завдання. 
  • Увага! Моніторинг: портал Dozorro, ризик-індикатори, антикорупційний монітор.

10:30 – 10:40  Перерва на каву

10:40 – 12:00 Помилки при плануванні процедур закупівель і судова практика:

  • як визначити очікувану вартість предмета закупівлі (проведення моніторингу перед закупівлею)?;
  • алгоритм дій при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку;
  • як краще планувати – на рік: наперед чи поступово?;
  • які можуть бути штрафи за нерозміщення річного плану?;
  • порядок придбання товарів, робіт і послуг у разі виникнення додаткової потреби, зекономлених коштів, перерозподілу та у інших подібних випадках;
  • недійсність договору через поділ предмета закупівлі;
  • чи потрібно додатково розміщувати річні плани  відповідно до Закон України «Про доступ до публічної інформації»?;
  • розгляд практичних ситуацій.

 12:00 – 12:40 Бізнес-ланч

12:40 – 14:10 Помилки при складані тендерної документації. Знайомимось з  практикою АМКУ:

  • вимоги документації, які є дискримінаційними;
  • скільки пропозицій може подати один учасник?
  • в якій формі та яким способом учасники і замовники повинні подавати інформацію по закупівлям?
  • ЕЦП: вимагати чи ні?
  • якою мовою подавати документи на закупівлю?
  • чи потрібно встановлювати вимогу паспорту і як правильно вимагати?
  • формальні помилки;
  • санкційне законодавство та його роль у закупівлях;
  • забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення);
  • вимога еквіваленту обов’язкова чи ні, як таку вимогу встановлювати та прописувати?;
  • чи повинні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачати застосування заходів із захисту довкілля?
  • Обережно. Нецінові критерії.

14:10 – 14:20  Перерва

14:20 – 16:00  Особливості укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору:

  • які договори можна укладати без проведення процедур закупівель?;
  • чи обов’язково включати в тендерну документацію проект договру?;
  • істотні умови договору, що обов’язково повинен містити договір?
  • захист інтересів за договором;
  • види оперативно-господарських санцій;
  • штрафні санкції за договором
  • строки укладання договорів;
  • вимоги для укладання договору;
  • зміна істотних умов договору про закупівлю;
  • як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?;
  • продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року;
  • недійсність договору про закупівлю;
  • інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.

16:00 – 17:00 Державна аудиторська служба, як орган контролю у сфері публічних закупівель

  • які види перевірок може здійснювати Державна аудиторська служба?;
  • порядок проведення перевірок закупівель?;
  • чи будуть аудитори перевіряти допорогові закупівлі?;
  • підстави для настання адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель
  •  Моніторинг публічних закупівель ДАСУ – що очікувати замовнику).
  • хто приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, та за наявності яких підстав?;
  • як працюють автоматичні індикатори ризиків?;
  • яким чином буде здійснюватися обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником?;
  • коли  особа  не притягається  до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель?;
  • - що буде якщо замовник не усуне порушення, визначене у висновку?;
  • коли орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі?

17:00 – 17:15  Підсумки семінару. Відповіді на питання. Бліц опитування з призами від редакції

Дополнительная информация

Сфера публічних закупівель в Україні останнім часом чи не найбільш наповнена змінами та новаціями. Для того щоб бути в курсі останніх новин та мати достатньо знань для вирішення питань по публічним закупівлям ми організовуємо для замовників та учасників торгів по підвищенню професійного рівня учасників та замовників держзакупівель. Якщо після тренінгу в роботі в вас будуть виникати питання, на які ви не будете знати відповіді, і вони будуть мати не занадто складний зміст, ми з радістю їх вирішимо в телефонному режимі, абсолютно безкоштовно.
Семінар проводитимуть фахівці у сфері публічних закупівель.

Щоб взяти участь у семінарі, прохання заповнити заявку http://radnuk.com.ua/customer/

Можлива участь у семінарі за листом, що гарантує оплату.

У вартість участі в семінарі входять:

  • доступ до практичних матеріалів на сайті журналу http://radnuk.com.ua/distance/
  • індивідуальні консультації під час тренінгу та по телефону після участі; 
  • інформаційно-лекційне обслуговування; 
  • конференц-набір; 
  • бізнес-ланч; 
  • видача сертифікатів про навчання.

Також проводимо навчання в будь-якому місті України по вашій заявці. Вартість обговорюється окремо.

Навчаємо правильно проводити державні закупівлі та перемагати в торгах

Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Данчук Ігор
Телефон:
(044) 451-85-71 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Бухгалтерия, аудит, налогообложение, Менеджмент, управление компанией, Право, юриспруденция
Партнеры сайта
5 тренеров, 4 новости, 1 статья
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».