Які навички потрібно розвивати в собі, щоб бути затребуваним та ефективним для бізнесу? Що найбільше цінують роботодавці? Ще у 2020 році, як і у 2015 (саме тоді проводилося це дослідження) на першому…
Тренінг на 80% побудований на практичних вправах в умовах глибоко занурення. Таким чином точна програма роботи визначається Замовником та учасниками в процесі роботи.Основні теоретичні блоки, на яких…
Цей тренінг спрямований на: Опрацювання власних упереджень та стереотипів щодо взаємодії у колективі. Розуміння причин та наслідків різних видів конфліктів. Вміння виявляти маніпуляції та протистояти…
Принципи успішної комунікації з клієнтами. Основні комунікативні технології при розробці стратегій роботи з клієнтами. Метапрограми, як ефективний інструмент для успішної роботи з клієнтом. Основи ств…
Ключові поняття управління проектами Що таке Проект? Учасники проектів. Їх ролі, повноваження та відповідальність Ключові компетенції керівника проектів Особливості управління проектами в залежності в…
Модуль 1 — планування Роль керівника у компанії. Вплив на результат: Перехід від ролі фахівця на роль керівника. Розуміння керівником себе як частини системи. Управлінський цикл як послідовність ключо…
1. Сучасний погляд на мотивацію Теорія мотивації очима практика; Гроші у системі мотивації; Дискредитація інструментарію матеріальної мотивації у інформаційну епоху; Чому не все можна купити за гроші…