Тренінг на 80% побудований на практичних вправах в умовах глибоко занурення. Таким чином точна програма роботи визначається Замовником та учасниками в процесі роботи.Основні теоретичні блоки, на яких…
Модуль 1. Правила комунікації з клієнтами і реагування на «гострі ситуації». Клієнтоорієнтованість. Мета: зміна ставлення до поняття «Клієнт». Цінність клієнта. Клієнтоорієнтованість Психологічні типи…
В результаті цього навчання Ви: Оволодієте інструментами та технологіями продажів у площині Business to Business (B2B). Навчитеся прориватися через секретаря. Опануєте навички формування потреби у спі…
Управління персоналом у холдингових компаніях Сучасний погляд на управління персоналом у холдингу: відповідальність, цілі та завдання служб персоналу холдингових компаній світових-лідерів, тенденції т…
Управління обслуговуванням клієнтів Управління обслуговування клієнтів, що це таке? Процес обслуговування клієнтів Спілкуватися, розуміти та передбачати, справлятися з потребами клієнтів Як оцінити за…
Програма тренінгу буде адаптована під Ваші потреби та вид діяльності компанії! Для досягнення максимальної ефективності та результативності навчання команди співпраця відбувається у декілька етапів: Е…