Частина 1. Стратегічне планування продажу клієнту конкурента Основні помилки у продажу клієнту конкурента та як їх уникнути. Коли клієнти уникають свого постачальника? Основні причини «розлучень» та с…
Модуль: Управління ефективністю діяльності Програма: «Попроцесний метод обліку витрат та попроцесне управління»: АВС та АВМ; DPP пряма прибутковість продукту; CPA аналіз прибутковості клієнтів; Аналіз…
Програма online тренінгу Тільки про головне! Концентрована практика, до 80% опрацювання реальних ситуацій! Ми завжди готові адаптувати програму до Ваших потреб з урахуванням стратегічних цілей розвитк…
Модуль. Оцінка діяльності компанії за ключовими показниками ефективності Заняття 1. Виклики для фінансових директорів сьогодні та в майбутньому Цілі, завдання та функції фінансового директора Критерії…
В програмі курсу: Хто такий HR менеджер? - роль та місце у компанії Цілі та завдання курсу - що вивчимо і до чого прийдемо. Які ролі може грати HR-менеджер. Рекрутер, спеціаліст з кадрів, менеджер з п…
Законодавчі основи побудови системи фармаконагляду. Зміни у законодавстві фармаконагляду ЄАЕС, заплановані зміни у законодавстві України.2. Основні невідповідності, виявлені MHRA інспекціях з фармакон…
Реклама в інтернеті: вступна лекція Можливості інтернет-реклами Місце інтернет-реклами в маркетинг-міксі Точки контакту в інтернеті Терміни і поняття Аудиторія українського інтернету: статистика та тр…