Основні напрямки тренінгів з переговорів: voice-building: гіпнотичний голос формула al pacino: магнетичний погляд strate-г: переговори у схемах та алгоритмах ефективні переговори консультаційні продаж…
Після проходження тренінгу ви навчитесь: розуміти базові принципи менеджменту застосовувати різні стилі управління персоналом, техніки ефективної комунікації спілкуватись ефективніше та збільшити впли…
Особистість результативного менеджера, що закриває угоди. Що мені заважає ефективно працювати з запереченнями та відмовами клієнтів? Дослідження власних упереджень що обмежують щодо заперечень клієнті…
Управління обслуговуванням клієнтів Управління обслуговування клієнтів, що це таке? Процес обслуговування клієнтів Спілкуватися, розуміти та передбачати, справлятися з потребами клієнтів Як оцінити за…
1. Планирование и подготовка к рабочему дню Успех в простых и сложных продажах 4 категории исхода встречи/звонка Постановка целей по SMART Расстановка приоритетов. Принцип "Парето" 2. Установление кон…
1 етап - проведення індивідуальних консультаційних сесій де використовується коучинг, психотерапія та консультування. На сесії проводиться виявлення проблем та їх корекція, постановка цілей, виявлення…