Керівники та менеджери з продажів: реклама на радіо та телебаченні, візуальна реклама на транспорті (маршрутних автобусах, трамваях, тролейбусах), салонна реклама, вивіски, касетони, щити, широкоформатний друк, друкована рекламна продукція.
Цель мероприятия
Збільшення продажів на 30% і більше.
Программа
Ключові питання тренінгу продажів рекламних послуг:
Як вийти на осіб, які приймають рішення по питанню розміщення та замовлення реклами і переконати їх співпрацювати саме із нами.
Прописуємо та впроваджуємо чіткі відповіді на питання клієнта: “Чому ми” і “Чому зараз?”, коли в клієнта не має потреби та бюджету на рекламу.
Професійна відбудова від конкурентів, прописуємо і коротко формулюємо відмінності та вигоду саме нашої пропозиції від аналогічних компаній, які змагається за ті ж самі цільові потоки або аудиторію.
Створюємо “банк” відповідей на “складні” (незручні, неприємні, провокаційні) питання клієнтів.
Поведінка в ситуації, коли заперечення РЕКЛАМОДАВЦЯ обгрунтовані.
Практичне відпрацювання “ланцюжка ситуацій / заперечень” із застосуванням комплексу перевірених дієвих прийомів.
Дополнительная информация
Детально про тренінг - тут http://www.kalabukha.com.ua/prodazhi-reklamy/