Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
курс

Адміністрування в ресторані та кафе

Организатор:
Profi club, навчальний центр
Продолжительность: 24 часа
Документ об окончании: Сертификат
Стоимость: 2500 грн
при ранньому бронюванні
Тренеры:
Михайлова Ольга Михайлова Ольга
Чемеринська Марія Чемеринська Марія
Дата и место проведения:
24.11.21 - 26.11.21, начало в 10:00
Львов

Целевая аудитория

Працівники сфери HoReCa (ресторани, кафе, бари, їдальні), а саме:

  •  власники, директори та керівники
  •  адміністратори, бартендери, менеджери бару
  •  офіціанти, які хочуть підвищити свою кваліфікацію
  •  люди, які зацікавлені в зміні професії.

Цель мероприятия

  • підвищення кваліфікації в сфері обслуговування гостей та управління закладом
  • підбищення якості сервісу та рентабельності закладу.

Программа

Блок 1. Основи роботи адміністратора

  • Правила внутрішнього розподілу, взаємодії підрозділів та аналіз робочого дня адміністратора
  • Матеріальна відповідальність та санітарні норми в ресторанах. 
  • Особистість та професійна якість адміністратора
  • Функціональні обов'язки та делегування повноважень. Обов'язки протягом дня та при закритті ресторану
  • Підготовка торгового залу до обслуговування оцінювачів
  • Бронювання місць у ресторанах, попереднє замовлення, розміщення гостей у залі. Телефонний етикет
  • Організація банкетів та прийомів: організація та організація обслуговування гостей
  • Правила та стандарти спілкування з гостями. Типологія гостя. Особливості роботи з гостями. Уміння вирішити нестандартні ситуації. Конфлікти та їх типи. Поведінка та управління конфліктом
  • Продажі в ресторанах. Сучасні підходи. Поняття середнього чека і як його підвищують
  • Робота персоналу в режимах реального часу. Деталізований аналіз плюсів і мінусів. Базова підготовка до реальної роботи на посаді адміністратора
  • Визначення відмінних характеристик ресторанів різних концепцій

Блок 2. Організація роботи залу, бару та кухні

  • Формування змін офіційних співробітників, облік переходу на роботу, дисциплінарні вимоги, проведення оперативних зборів «5 хвилинок»
  • Вимоги до зовнішнього огляду та особистості гігієни офіціантів
  • Процес і правила обслуговування гостей / зустріч гостей. Поняття «сервіс»
  • Золоті правила сервіровки. Види та особливості обслуговування
  • Дія адміністратора щодо попереднього виникнення «несвоєчасності» при обслуговуванні оцінювачів
  • Поняття «бар», класифікація та коротка характеристика типів барів. Встановлення бару, коротка характеристика посуду та інвентарю
  • Взаємодія бармена з адміністратором. Функції сомельє
  • Організація робочого місця бармена, підготовка бару до обслуговування оцінювачів
  • Порядок складання асоціацій бару та карт напоїв
  • Обслуговування оцінок в барах
  • Що потрібно знати адміністратору про напої
  • Організація роботи роздрібної лінії кухні ресторанів та санітарних вимог до змісту інвентарю на лінії
  • Взаємодія адміністратора з шеф-кухарем і кухарями
  • Визначення тематичного меню ресторану. Аналіз сезонного меню та місцевих продуктів. Доцільність акцій (знижок) меню. Кулінарна характеристика страв
  • Контроль над процесом постановки страв на стоп-лист, дія адміністратора в разі відсутності того чи іншого продукту
  • Розрахунок норм заготівлі в підрозділах

Блок 3. Ведення документації

  • Основна документація адміністратора: журнал перевірок, журнал обліку замовлень, графіки роботи персоналу, куточок споживачів, медичні книжки під підлогами
  • Поняття чек-лист і його бачити. Актив-лист. Стоп-лист
  • Контрольні лісти спостереження за роботою службовців, кухарів, адміністраторів
  • Щоденний звіт адміністратора, бачимо та особливості
  • Порядок ведення касової книги. Розрахунково-касові операції та касова дисципліна. Складання касової звітності. Відкриття та закриття замінюються, зняття вірусів
  • Інвентаризація. Правила проведення. Робота з розбіжностей. Як налагодити прийняття товару на складі: Документообіг. Завдання змісту або менеджера відповідно. Як приймається товар. Вимоги до оформлення прибуткових та видаткових документів
  • Розширення планових та фактичних показників продажів на зміну

Блок 4. Управління та мотивація персоналу

  • Персональний ресторан та посадові інструкції
  • Оцінка і підбір персоналу. Правила проведення співбесід. Супутні бланки і форми.
  • Адаптація персоналу та первинна робота з персоналом
  • Командоутворення. Мотивація персоналу. Види штрафів і заохочень для підрозділів.
  • Правильна організація зборів для персоналу. Цілі та завдання. Каскадування цін від колективних планів на місяць, до індивідуальних цін на зміну або співробітників
  • Тестування персоналу на предметах професійної придатності. Шаблони тестування персоналу. Правила надання зворотного зв'язку співробітників
  • Графічна робота співробітників - інструмент управління витратами. Побудова гнучких графіків роботи співробітників. Планування витрат на оплату праці
  • Як запобігти крадіжкам - поради з практики
  • Розділ бланка попереднього екрану. Розбір заходів масового відбору. Відпрацювання проведення попереднього інтерв'ю з претендентом
  • Виправлення проведення ранкового зв'язку зі змінами
  • Відправлення пропозицій зворотного зв'язку співробітників
  • Планування підбору персоналу в ресторанах
  • Проведення внутрішнього аналізу існуючого меню

Дополнительная информация

Після закінчення курсу учасники

Отримають

  • іменні сертифікат компанії PROFI CLUB українською та англійською мовами
  • максимально об'ємні друковані роздрібні матеріали та допоміжні документи в електронному вигляді
  • знання від кращих практичних фахівців України з харчової безпеки в ресторанах

Оволодіють

  • знаннями з управління персоналом, його навчання і мотивації
  • навичками підготовки та проведення заходів різного рівня
  • методиками роботи з різними типами гостей ресторану і специфікою спілкування з ними

Зможуть

  • якісно виконувати обов'язки адміністратора
  • вирішити всі поточні організаційні питання, що стосуються процесу роботи
  • вести і контролювати документообіг та товарообіг у закладах ресторанного господарства
Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Ольга
Телефон:
(067) 960-58-18 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Гостинично-ресторанный бизнес, HoReCa, Менеджмент, управление компанией, Управление проектами, бизнес-планирование
Партнеры сайта
1 тренинг, 19 тренеров, 23 новости, 6 статей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».