Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
тренинг

Успішні продажі

Организатор:
Продолжительность: 8 часов
Тренеры:
Глебова Анастасія Глебова Анастасія

Целевая аудитория

Торгові представники, менеджери з продажу, продавці, керівники відділів маркетингу.

Цель мероприятия

Вивчити і відпрацювати найбільш ефективні технології проведення активних продажів.

Программа

Завдання навчання:

  • вивчити етапи продажів і дії продавця на кожному з них;
  • навчити виявляти потреби клієнта;
  • освоїти техніку підготовки та проведення особистої зустрічі;
  • вивчити типологію клієнтів;
  • навчити проводити ефективну презентацію;
  • оволодіти технікою роботи із запереченнями;
  • навчити проводити переговори з "важкими" клієнтами;
  • навчити підводити ефективну аргументацію;
  • навчити вести переговори про ціну;
  • відпрацювати правильне завершення угоди;
  • вивчити правила післяпродажного обслуговування.

Очікувані результати учасників. На тренінгу учасники навчаться:

  • ефективно взаємодіяти з клієнтами і більше продавати;
  • виявляти потреби клієнта, шляхом "правильних" питань;
  • техніці підготовки та проведення особистої зустрічі;
  • ефективно просувати продукцію, чітко показуючи конкурентні переваги (компанії, товару / послуги);
  • визначати тип клієнтів залежно від їх провідної системи сприймання інформації;
  • впевнено вести переговори з "важкими" клієнтами;
  • впевнено працювати із запереченнями;
  • ефективно проводити аргументацію;
  • обгрунтовувати ціну, вигідно показуючи цінність пропозиції;
  • збільшити відсоток угод доведених до кінця;
  • грамотно проводити післяпродажне обслуговування.

У програмі тренінгу

Підготовка до активних продажів

  • що таке «активні продажі», їх відмінність від агресивних продажів;
  • переваги активного стилю продажів;
  • канали пошуку клієнтів;
  • матриця конкурентів;
  • збір та аналіз інформації про клієнта;
  • розуміння своїх переваг і визначення слабких сторін.

Крок за кроком до завершення угоди. Як правильно діяти на кожному етапі продажів

  • ступені продажів;
  • важливість підготовчого етапу - визначення цілей і завдань;
  • як пройти секретаря;
  • як вийти на особу, яка приймає рішення (ОПР);
  • методи залучення уваги клієнта;
  • як класифікувати клієнта за основними параметрами: зацікавленість, платоспроможність, повноваження на прийняття рішень.

Один з головних етапів в продажах - виявлення потреб клієнта

  • важливість виявлення потреб клієнта;
  • піраміда потреб по Маслоу; провідні потреби клієнта;
  • мотиви, система цінностей і критерії прийняття рішень клієнтом;
  • питання, використовувані при виявленні потреб;
  • типи клієнтів; особливості спілкування з різними типами клієнтів;
  • техніка «Активне слухання»;
  • способи управління переговорами.

Особиста зустріч - найважливіший етап продажу

  • етап підготовки до зустрічі;
  • створення контакту, взаєморозуміння, довіри; підстроювання до клієнта;
  • «Маленька розмова», компліменти, піднесення клієнта;
  • типи покупців; особливості спілкування з різними типами;
  • вербальна і невербальна орієнтація;
  • вплив невербальної поведінки на ефективність переговорів;
  • поза, розташування по відношенню до клієнта;
  • жестикуляція; куди подіти руки;
  • технологія позитивної мови.

Прем'єра Вашого товару. Підготовка та проведення презентації

  • структура презентації;
  • переваги компанії і продукту (послуги);
  • презентація на основі ключових цінностей і вигоди для клієнта;
  • техніка «мова користі», техніка «опора на ключові слова клієнта», опора на особистісні потреби клієнта;
  • вміння структурувати інформацію, інтонаційно виділяти найбільш важливі моменти;
  • зворотній зв'язок з клієнтом під час презентації.

Модифікація «ні» до рівня «так». Робота з запереченнями

  • алгоритм обробки заперечення;
  • практичне відпрацювання заперечень («користуються послугами конкурентів», «дорого», «вже все є», «нам нічого не треба», «зараз не сезон» тощо);
  • інструменти роботи із запереченнями;
  • робота з важким клієнтом;
  • методи аргументації;
  • прийняття спільного рішення;
  • аналіз власних дій.

Вчимося торгуватися. Переговори про ціну

  • як відстоювати свою ціну під час переговорів;
  • як правильно говорити про знижки;
  • способи, що знижують чутливість покупця до ціни.

«Не кажіть мені« прощай »... Як правильно завершити угоду

  • способи завершення угоди;
  • резюмування домовленостей з клієнтом;
  • грамотний вихід з контакту;
  • як завершувати взаємодія з клієнтом так, щоб він повернувся знову і саме до вас.

Коли продаж ще не закінчено. Велика сила післяпродажного обслуговування

  • системи контролю і спостереження за ходом виконання замовлення;
  • «Нагадуючі» дзвінки;
  • обгрунтування додаткових пропозицій для клієнта.

Дополнительная информация

У ході тренінгу учасники відпрацюють найбільш проблемні моменти взаємодії з клієнтом, навчання швидко та ефективно реагувати на заперечення та негативні настрої. 

У тренінгу використовуються різні навчальні методики та методи: рольові ігри, відео-нарізки, мозковий штурм, презентації, інтерактивні методики, теоретичні та статистичні дані.


Тривалість: 16 акад. годин (2 дні).

Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Анастасія
Телефон:
(098) 648-61-58 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Лидерство, командообразование, коучинг, Переговоры, коммуникации, Продажи, работа с клиентами
Горячие тренинги
тренинг
Гипнотерапия - тонкости профессии,
Резниченко Алла, ЧП, 9000 грн
Партнеры сайта
1 тренинг, 5 тренеров, 4 новости, 1 статья
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».